ویکی دانلودها نحوه فعال‌کردن حالت تاریک در نسخه iOS گوگل مپس - ویکی دانلودها

گوگل ماه آگوست اعلام کرد که نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Maps به حالت تاریک مجهز خواهد شد. این ویژگی ابتدای سپتامبر به مپس اضافه شد؛ اما به‌قدری آرام و بی‌صدا این اتفاق رخ داد که بسیاری متوجه آن نشدند تا اینکه اعلان‌های درون‌برنامه‌ای مربوط به آن را مشاهده کردند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید، در این مطلب توضیح می‌دهیم چگونه حالت تاریک مپس iOS را فعال کنید.

از رابط اصلی گوگل مپس iOS، روی عکس نمایه خود در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. Settings را از منو باز و سپس Dark Mode را از بخش Using Maps انتخاب کنید. در اینجا، شما سه گزینه دارید: روشن و خاموش و «همانند تنظیمات دستگاه». گزینه‌ی آخر به‌طور خودکار حالت تاریک را بسته به آنچه در سطح سیستم‌عامل فعال کرده‌اید، روشن یا خاموش می‌کند.

حالت تاریک گوگل مپس iOS

مقاله‌ی مرتبط:

اگر از اندروید استفاده می‌کنید، ویژگی مشابهی در اوایل سال برای آن فعال شده؛ اما مسیر فعال‌کردنش کمی با iOS متفاوت است. در اینجا، باید روی عکس نمایه خود ضربه بزنید و سپس وارد Settings شوید و Theme را انتخاب کنید. در‌نهایت نیز، سه گزینه‌ی مشابه iOS به شما نشان داده می‌شود که باید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

بهترین انتخاب در هر دو سیستم‌عامل این است که گوگل مپس از تنظیمات مشابه دستگاه شما استفاده کند تا همه‌ی اپ‌های موجود به‌خوبی با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.