ویکی دانلودها اپلیکیشن Messages گوگل به قابلیت دسته‌بندی و فیلتر کردن پیام‌ها مجهز می‌شود - ویکی دانلودها

اپلیکیشن Messages گوگل برنامه‌ای با ویژگی‌های قابل توجه و پیام‌رسان پیش‌فرض در بیشتر تلفن‌های اندرویدی در سراسر جهان است. اکنون گوگل خبر از به‌روزرسانی بزرگی می‌دهد که باعث بهتر شدن تجربه‌ی کاربری استفاده از پیامک‌ خواهد شد.

به گزارش ۹to5Google، گوگل اعلام کرده است با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ویژگی دسته‌بندی را برای پیامک‌ها راه‌اندازی می‌کند. بر این اساس پیامک‌ها به دسته‌های تراکنش‌های شخصی، پیشنهادها، رمزهای یک‌بارمصرف و پیامک‌های شخصی استاندارد (برای مکالمه‌های مخاطبان ذخیره‌شده در موبایل) تقسیم خواهند شد. دسته‌بندی این پیامک‌ها مانند تصویر زیر خواهد بود:

دسته بندی پیام‌ها

گوگل درباره‌ی ویژگی جدید Messages اینگونه توضیح می‌دهد:

این تغییرات به‌صورت خودکار روی دستگاهتان اعمال خواهد شد و با حفظ همه‌ی پیام‌های شما درون برنامه، دسترسی آفلاین به آن‌ها خواهید داشت. این تغییر، تجربه‌ی بهتری هنگام کار با اپلیکیشن برایتان ایجاد می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر به متن‌های مورد نظر خواهید داشت.

مقاله‌های مرتبط:

ویژگی جدید دیگر Messages حذف خودکار پیامک‌ رمزهای یک‌بارمصرف بعد از ۲۴ ساعت است. البته اضافه کردن این ویژگی اختیاری است و می‌توان آن را غیر فعال کرد.

حذف OPT

هر دوی این ویژگی‌ها برای شروع، در هند راه‌اندازی می‌شوند و حداقل به اندروید Oreo 8‌ برای اجرا نیاز دارند. هنوز اطلاعی در مورد عرضه‌ی گسترده‌تر وجود ندارد؛ اما می‌توان تخمین زد که طی ماه‌های آینده این ویژگی‌ها در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 1 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها