ویکی دانلودها آخرین آپدیت تلگرام محتوای محافظت شده را به گروه‌ها و کانال‌ها می‌آورد - ویکی دانلودها

تلگرام نسخه بعدی پیام‌رسان محبوب خود را معرفی کرده است. این اپ مانند همیشه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از جمله محتوای محافظت شده در گروه‌ها و کانال‌ها، امکان حذف پیام‌ها براساس تاریخ، مدیریت دستگاه‌های متصل، ارسال پست‌های ناشناس در گروه‌های عمومی، ورود به سیستم از طریق تماس تلفنی، فناوری تشخیص متن در iOS 13 و بالاتر، پاسخ به درخواست‌های پیوستن، تم‌های چت جهانی در اندروید و طراحی مجدد صفحه اطلاعات تماس در iOS همراهی می‌شود.

به گزارش neowin، شاید بزرگ‌ترین تغییر در این به‌روزرسانی، توانایی سازندگان گروه و کانال برای محافظت از محتوای منتشر شده در برابر اشتراک‌گذاری مجدد برای سایر کاربران یا ذخیره شدن باشد. برای محافظت از محتوای گروه یا کانال خود، به صفحه اطلاعات گروه یا کانال بروید، سپس Group/ Channel Type را باز کرده و به Restrict Saving Content بروید.

قابلیت جدید تلگرام

همچنین اکنون این توانایی را داریم که پیام‌ها را براساس تاریخ حذف کنیم. این قابلیت به کاربران کنترل بیشتری روی ردپای دیجیتالی خود می‌دهد. برای حذف پیام‌ها براساس تاریخ، روی نوار تاریخی که هنگام حرکت در چت ظاهر می‌شود ضربه بزنید، سپس انتخاب کنید که کدام محدوده تاریخی را می‌خواهید پاک کنید. باید به این نکته اشاره کرد که ویژگی مذکور فقط در چت‌های فردی کار می‌کند، اما می‌توان همه چت‌ها را طوری تنظیم کرد که پیام‌ها در زمانی مشخص پس از ارسال (چند روز، هفته یا حتی ماه) به‌طور خودکار حذف شوند.

قابلیت جدید تلگرام

در این آپدیت، تلگرام کنترل بهتری در زمینه مدیریت دستگاه به شما می‌دهد. اکنون می‌توانید به سرعت دسکتاپ خود را با اسکن کد QR به گوشی هوشمند پیوند دهید. همچنین می‌توانید زمان مشخصی را تنظیم کنید که به‌طور خودکار تلگرام از حساب دستگاه‌های غیرفعال خارج شود. علاوه بر این، اکنون توانایی این را دارید که روی دستگاه‌های موجود در فهرست خود ضربه بزنید و انتخاب کنید که آیا آن‌ها می‌توانند چت مخفی یا تماس‌های ورودی را بپذیرند.

مقاله‌ی مرتبط:

آخرین مورد اضافه‌شده در این به‌روزرسانی، امکان ارسال ناشناس پست در گروه‌ها و کانال‌های عمومی است. درست است که تلگرام از واژه «ناشناس» برای این قابلیت استفاده کرده، اما باید به این نکته اشاره کرد که به منظور ارسال چنین پست‌هایی باید کانالی داشته باشید. در واقع این ويژگی جدید به شما امکان می‌دهد پست‌های مختلفی را بدون فاش شدن هویت شخصی و صرفا با اطلاعات کانال خود در گروه‌ها و کانال‌های عمومی به اشتراک بگذارید.

هنگامی که می‌خواهید مطلبی را به صورت ناشناس منتشر کنید، روی تصویر پروفایل خود کنار کادر چت ضربه زده و کانالی که قصد اشتراک‌گذاری پست با نام آن را دارید، انتخاب کنید. این گزینه را در بخش نظرات گروه و کانال نیز مشاهده می‌کنید.

اگر تلگرام را روی دستگاه اندروید یا iOS اجرا می‌کنید، به فروشگاه اپلیکیشن مربوطه خود رفته و به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی کنید. پس از اعمال آن‌ها، این ویژگی‌ها در دسترس شما قرار می‌‌گیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.