ویکی دانلودها چند اپ و بازی پیشنهادی اپتوید برای کاربران اندروید! - ویکی دانلودها

چند اپ و بازی پیشنهادی اپتوید برای کاربران اندروید!

اپتوید

با جهش فوق العاده ای که در فناوری پردازشی و گرافیکی گوشی های هوشمند شاهد بودیم دیگر بازی های موبایلی بازی های ساده ی دو بُعدی و تکراری نیستند. به ویژه برای سیستم عامل اندروید که یک سیستم عامل اوپن سورس می باشد میلیون ها بازی تا بدین لحظه در ژانرها و دسته بندی های مختلف منتشر شده است. در ادامه به معرفی چند بازی اندرویدی عالی و هیجان انگیز خواهیم پرداخت که هر گیمری قطعا با یک بار انجام آنها عاشقشان خواهد شد. دانلود بازی هم از طریق گوگل پلی و هم از سایتهای مارکت اندروید امکانپذیر است. لینروید یکی از بروزترین وبسایت های مارکت اندرویدی ایران است که بهترین و جذابترین بازیها را به صورت رایگان و همراه با نقد و بررسی با لینک دانلود مستقیم می توانید دریافت کنید. برای دانلود امن و سریع و رایگان انواع بازی اندروید کافیست به بخش بازی های وبسایت اپتوید مراجعه کنید.

دانلود ایمو

دانلود ایمو

ایمو imo بدون شک یکی از بهترین مسنجرهای حال حاضر می باشد که امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت حتی با وجود سرعت کم اینترنت و به صورت کاملا رایگان به کاربرانش ارائه می دهد. در imo هیچ محدودیتی در ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری و … وجود ندارد. ایمو از نزدیک ترین مسنجرهای نزدیک به تلگرام است که شباهت بسیار بالایی به این اپلیکیشن دارد. از تفاوت های اصلی که نقطه برتری ایمو به شمار می رود می توان به تماس تصویری با کیفیت آن اشاره نمود. در imo messenger تمام پیام های شما در شکل های مختلف کاملا به صورت امن و رمزگذاری شده بین کاربران جابجا می شوند.

دانلود روبیکا

روبیکا – Rubika یک سوپر اپ یا همان اپلیکیشن جامع هست که کاملا بومی بوده وامکانات فوق العاده ای را یکجا در خود جای داده است. شما می توانید این اپ را نصب کرده و با اینترنت رایگان از سیمکارت های همراه اول و ایرانسل خدمات زیر را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. خدمات بسیار جالب و کاربردی متفاوتی در اپلیکیشن روبیکا برای کاربران تدارک دیده شده است که با نصب آن شگفت زده خواهید شد و همچنین می توانید از جوایز بی شماری که به کاربران روبیکا تعلق می گیرد هم بهره مند شوید. پلتفرم تعاملی که هر روز بر امکانات آن افزوده میشود و با هر بار سر زدن به روبیکا علاوه بر امکانات و قابلیت های گذشته شاهد شکوفایی و مشاهده امکانات جدید خواهید بود.

کلش اف کلنز:

کلش اف کلنز محبوبترین بازی استراتژِیک اندرویدی با میلیون های پلیر از سراسر دنیاست که توسط کمپانی supercell ساخته و منتشر شده است. نام آشنایی که سال هاست خبرهای متفاوتی از آن شنیده می شود و کمتر کسی را می بینید که با این بازی آشنایی و یا حاشیه های پیرامون این بازی آشنایی نداشته باشد. با دانلود کلش و نصب آن دهکده ای در اختیار شما قرار داده می شود و وظیفه شما ارتقا و پیشرفت دهکده تان هست و در این مسیر با چالش های متفاوتی روبرو خواهید شد. تجهیزات، نیرو، معادن و کلی بخش های جذاب دیگر در دهکده شما وجود دارند و یا به مرور با پیشرفت شما در این بازی به دهکده شما اضافه می شوند. دهکده شما در واقع باید به صورت استراتژیک توسط شما ساخته و چیده شود تا همچون دژ نظامی مستحکمی در مقابل حملات دیگر رقیبهای آنلاین شما باشد.

دانلود بازی ماینکرافت

با نصب ماینکرافت با استفاده از مکعب های با بافت متنوع که در اختیار دارید و با خلاقیتی که از خود دارید باید با استفاده از این مکعب ها بناها و سازه های و در واقع شهر دلخواهتان را طوری بسازید که علاوه بر زیبایی استوار و محکم باشد. هر لحظه ممکن است سازه ها و شهری که معمار آن هستید مورد حمله قرار گیرد پس نهایت هوش خود را در معماری بنایی استوار و ایمن باید به کار بگیرید.

دانلود بازی آمیرزا

بازی معروف و محبوب ایرانی که برای بسیاری از افراد نیاز به معرفی ندارد. امّا اگر از افرادی هستید که هنوز این بازی جذاب را تجربه نکردید بدانید که این بازی از نوع بازی های کلمات و جدول و حدس کلمات بوده و شما در مسیری بسیار هیجان انگیز و اعتیادآور به چالش خواهد کشید. با شما علاوه بر انجام یک باز سرگرم کننده تا حد زیادی اطلاعات عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف کسب خواهید نمود. همچنین می توانید جواب بازی آمیرزا که به صورت اپ در آمده است دانلود کرده و در مواقعی که در مرحله ای متوقف شدید از آن کمک بگیرید.

دانلود کلش رویال

دانلود کلش رویال

پس از موفقیت و محبوبیت فوق العاده کلش اف کلنز در دنیا و به خصوص در کشور ایران این بار کمپانی سازنده ی این بازی یعنی سوپرسل از بازی جدیدی با نام کلش رویال رونمایی کرده است. بدون شک این بازی هم جزو تاپ های مارکت ها خواهد شد و افتی که در محبوبیت کلش اف کلنز پس از سالها اتفاق افتاد با این بازی جبران خواهد گردید. کلش رویال یک بازی کارتی دونفره آنلاین می باشد که در آن با تخریب برج های حریف خود تاج (chest) به دست خواهید آورد و همچنین پس از اتمام بازی صندوق و سکه دریافت خواهید کرد. انواع مختلفی از صندوق ها به عنوان جایزه برای شما در نظر گرفته شده اند که پس اتمام نبرد یکی از آنها به طور رندوم به شما داده می شود. هر یک از این صندوق ها نیاز به زمان خاصی دارند تا باز شوند و شما از کارت های جایزه ای که در آن هست دریافت نمایید. البته با پرداخت جم می توانید سریعتر نسبت به باز کردن این صندوق ها اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.