ویکی دانلودها واکنش مودریچ به ماندن یا رفتن از رئال مادرید در این تابستان - ویکی دانلودها

واکنش مودریچ به ماندن یا رفتن از رئال مادرید در این تابستان

واکنش مودریچ به ماندن یا رفتن از رئال مادرید در این تابستان

پایگاه خبری سینما فوتبال – لوکا مودریچ از بازیکنانی است که هنوز اوضاع ماندن یا رفتنش از رئال مادرید مشخص نشده است و باید دید که این ستاره اهل کشور کرواسی چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

به گزارش سینما فوتبال، لوکا مودریچ در حال حاضر در اردوی تیم ملی کرواسی است چرا که تیم ملی کشورش قرار است در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی هلند برود.

مودریچ در اردوی تیم ملی کرواسی به سوالی که خبرنگار رادیو مارکا از او پرسید پاسخ داد. او درباره این که قرار است از رئال مادرید خداحافظی کند یا این که قرار است همچنان او را در مادرید ببینیم گفت:” نه، ما همچنان همدیگر را خواهیم دید، همچنان همدیگر را خواهیم دید.” و به این ترتیب به ماندنش در رئال مادرید تاکید کرد.

لوکا مودریچ در حال حاضر ۳۷ سال دارد و با آمدن هافبک جوانی مثل جود بلینگام به رئال مادرید به نظر می رسد که قرار است دقایق بازی کردن او در رئال مادرید کاهش یابد. ظاهرا مودریچ با این قضیه مشکلی ندارد و می خواهد یک فصل دیگر در رئال مادرید بماند و پس از آن جمع مادریدی ها را ترک کند. مودریچ پیشنهاد هایی از فوتبال عربستان دارد.

۱۴۷۰

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.