ویکی دانلودها یوتیوب قسمت‌های جالب ویدئو را برای کاربر برجسته می‌کند - ویکی دانلودها

یوتیوب اغلب به بعضی از مخاطبان اجازه می‌دهد تا در آزمایش‌های مختلف شرکت کنند و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا ویژگی‌های جدیدی را امتحان کنند که هنوز در دسترس اکثریت نیست. اکنون گوگل اعلام کرده است که تعداد کمی از کاربران می‌توانند علائم ویژه‌ای را در بالای نوار پیشرفت فیلم‌های یوتیوب مشاهده کنند.

به‌گزارش گیزچاینا، اخیرا داده‌های آزمایش جدیدی در صفحه پشتیبانی یوتیوب ظاهر شده است. مطابق توضیحات، این سرویس در حال آزمایش علامت‌گذاری ویژه‌ای است که به کاربران در پیداکردن جالب‌ترین قسمت‌های ویدئو کمک می‌کند.

شرکت‌کنندگان در آزمایش نمودار ویژه‌ای در بالای نوار پیشرفت کلاسیک قرمز مشاهده خواهند کرد. هرچه نمودار بالاتر باشد، کاربران قسمت مدنظر را بیشتر مشاهده کرده‌اند. این متن تأکید می‌کند که تنها درصد کمی از کاربران تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در آزمایش حضور دارند.

مقاله‌های مرتبط:

قابلیتی شبیه به این ویژگی در بعضی از سایت‌های دیگر وجود دارد؛ اما هنوز مشخص نیست که نسخه گوگل چقدر متفاوت خواهد بود. حتی هنوز هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان در آزمایش تجربه‌شان را گزارش نکرده‌اند. ممکن است درصورت موفقیت‌آمیزبودن آزمایش مذکور، یوتیوب وارد مرحله‌ی بعدی شود و کاربران بیشتری را درگیر کند یا به‌طورکلی این قابلیت را دردسترس همه قرار دهد.

یوتیوب در توضیحات آزمایش خود می‌نویسد:

ما در حال آزمایش قابلیتی هستیم که به کاربران کمک می‌کند متوجه شوند کدام بخش ویدئو ممکن است جذاب‌تر باشد. اگر در این آزمایش باشید، یک گراف در بالای نوار پیشرفت قرمز مشاهده خواهید کرد. اگر گراف بالا باشد، بدین‌معنی است که قسمتی از ویدئو بارها دوباره تماشا شده است.

توجه: این آزمایش فقط برای درصد کمی از بینندگان در تلفن‌همراه و رایانه دردسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.