ویکی دانلودها گوگل طراحی مرورگر کروم را مطابق با سبک ویندوز 11 به‌روز می‌کند - ویکی دانلودها

تغییرات ظاهری جدید مرورگر گوگل کروم در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی کروم قناری اعمال شده است؛ البته این تغییرات به‌طور پیش‌فرض مشاهده‌کردنی نیست و باید آن را در بخش ویژگی‌های آزمایشی فعال کنید.

مقاله‌های مرتبط:

به‌گزارش گیزچاینا، درحال‌حاضر تغییرات ظاهری درخورتوجهی در کروم اعمال نشده است. توسعه‌دهندگان مرورگر کروم طراحی منوهای زمینه‌ای را به‌روز کرده‌اند که با راست‌کلیک روی صفحات وب ظاهر می‌شوند. یکی از تغییرات ظاهری مهم این منو، گردشدن گوشه‌ها و جلوه‌های سایه‌ است. ویژگی آزمایشی دیگر نیز به گوگل کروم اضافه شده است که با فعال‌کردن آن، منوهای زمینه‌ی این مرورگر شفاف خواهد شد.

تغییر ظاهری مرورگر گوگل کروم

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که استفاده از عناصر طراحی جدید ویندوز ۱۱ در برنامه‌ها بر عملکرد این سیستم‌عامل تأثیر نمی‌گذارد. با‌توجه‌‌به داده‌های موجود، تغییرات اعمال‌شده در ویندوز ۱۱ از نظر میزان تأثیر بر عملکرد کلی این سیستم‌عامل بررسی می‌شوند. این یعنی استفاده از گوشه‌های گرد در پنجره‌ها و منوهای بازطراحی‌شده باعث کاهش سرعت عملکرد سیستم نخواهد شد.

تغییر ظاهری مرورگر گوگل کروم

برای مشاهده‌ی تغییرات جدید مرورگر اشاره‌شده، باید جدیدترین نسخه‌ی کرومِ قناوری را دانلود و نصب کنید. سپس در صفحه‌ی Chrome: // flags، گزینه‌ی Windows 11 Style Menu را فعال و مرورگر را مجددا راه‌اندازی کنید. به‌نظر می‌رسد تغییرات بیشتری در کروم اعمال خواهد شد و به‌زودی در نسخه‌ی ویندوزی این مرورگر نوآوری‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه شما کاربران ویکی دانلودها درباره‌ب تغییرات ظاهری گوگل‌ کروم چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.