ویکی دانلودها گوگل از برنامه‌ای برای بهبود تجربه کاربری میان پلتفرمی رونمایی کرد - ویکی دانلودها

 به گزارش Androidauthority سرویس جدید گوگل به توسعه‌دهنده‌ها این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های خود را بهتر با محصولات و دستگاه‌های گوگل یکپارچه کنند. بر این اساس، Play Media Experience زمینه بهتری برای دیده‌ شدن اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های مختلف مثل ویدئو، صوت یا کتاب فراهم خواهد کرد.

گوگل به دنبال این است تا یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌های ویدیویی با سرویس‌های اندروید تی‌وی، گوگل تی‌وی و اندروید کست را به‌طور خاصی تشویق کند. در صورت تحقق این هدف، اپلیکیشن‌های ویدیویی در هر سه بستر  به‌صورت یکپارچه‌تر و روان‌تر حضور خواهند داشت و علاوه بر این، کاربران از قابلیت توصیه هوشمند، بهبود تجربه یافتن محتوا، ثبت نام راحت‌تر و امکاناتی از این دست برخوردار خواهند بود.

در کنار این موارد، گوگل بهبود یکپارچه‌سازی سرویس‌های اشتراک موسیقی و صوتی بین بسترهایی همچون Wear OS، اندروید اتو و گوگل کست را در برنامه‌هایش گنجانده است تا از این طریق، امکان یافتن محتوا و گوش دادن بی‌وقفه به موسیقی بین دستگاه‌ها برای کاربران فراهم شود.

برای بهبود تجربه خواندن روی نمایشگرهای بزرگ، گوگل از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مرتبط با کتاب خواسته است محصولاتشان را برای دستگاه‌های تاشو و همچنین برنامه «Entertainment Space» روی تبلت‌های اندرویدی بهینه‌سازی کنند. این برنامه در واقع یک فضای سرگرمی یکپارچه است که کاربران را قادر می‌سازد به تمام محتوای سرویس‌های سرگرمی گوگل دسترسی داشته باشند.

توسعه‌دهندگانی که برای برنامه Play Media Experience ثبت نام می‌کنند از پیشنهاد ۱۵ درصدی سرویس‌های گوگل برخوردار خواهند شد. این پیشنهاد با تخفیفی که گوگل برای توسعه‌دهندگان کوچک‌تر در نظر گرفته متفاوت است و اپلیکیشن‌هایی را هدف گرفته که بالای ۱۰۰ هزار دانلود فعال در گوگل پلی دارند. علاوه بر این، امتیاز گوگل پلی و وضعیت پروفایل توسعه‌دهنده نیز برای اعمال این تخفیف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 1 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها