ویکی دانلودها پیدا کردن اسپانسر در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود - ویکی دانلودها

اینستاگرام همیشه در تلاش است با توسعه شبکه اجتماعی خود، تجربه کاربری مناسبی را به کاربرانش ارائه دهد. اکنون این شرکت درحال اضافه کردن ابزارهای جدیدی است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهند از این سرویس آسان‌تر از گذشته درآمدزایی کنند. اینستاگرام ‌هم‌اکنون در حال آزمایش فروشگاه‌ افیلیت (Affiliate shop) است، ویژگی که در رویداد Creator Week به آن اشاره شده بود.

قابلیت جدید اینستاگرام

به گزارش انگجت، فروشگاه‌ افیلیت، نسخه گسترش‌یافته ویژگی خرید فیسبوک است که در حال حاضر به‌صورت گسترده در دسترس کاربران قرار دارد. اما آخرین نسخه فروشگاه به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد محصولاتی که پیش‌تر بخشی از سیستم افیلیت آن‌ها بوده‌اند را به ویترین لینک دهند. وقتی طرفداران این افراد، از فروشگاه‌های مذکور خرید کنند، به آن‌ها هزینه کمیسیون پرداخت می‌شود. این شرکت می‌گوید در حال حاضر ویژگی خرید فقط برای تولیدکنندگانی در دسترس است که بخشی از برنامه افیلیت هستند.

همچنین اینستاگرام در حال صندوق ورودی جدیدی است که به گفته آن می‌تواند ارتباط اسپانسرها با برندها را آسان‌تر کند. دایرکت اینستاگرام به یک بخش اختصاصی به نام partnerships مجهز می‌شود که تنها پیام‌هایی که از سوی برندها ارسال می‌شود،‌ در آن‌ دیده خواهد شد. اینستاگرام می‌گوید این قابلیت جدید، پیام‌ها را اولویت‌بندی می‌کند و باعث می‌شود دیگر در بخش requests باقی نمانده و در نهایت گم نشوند.

قابلیت جدید اینستاگرام

مقاله‌های مرتبط:

علاوه‌براین، غول محبوب شبکه‌های اجتماعی در حال کار روی ابزارهای دیگری است که به برندها اجازه می‌دهند با تولیدکنندگان محتوایی که به دنبال اسپانسر می‌گردند، سریع‌تر ارتباط بگیرند. با استفاده از این ابزارها، افراد می‌توانند از میان برندهای مختلف، گزینه‌هایی که علاقه بیشتری به همکاری با آن‌ها دارند را مستقیم از درون خود اپلیکیشن پیدا کنند. در همین حال، برندها نیز می‌توانند بر اساس عوامل مختلفی از جمله سن، جنسیت و تعداد فالوورها، تولیدکننده‌ای که برای تبلیغ آن‌ها گزینه مناسب‌تری است را انتخاب کنند.

این ابزارها هنوز در مراحل اولیه هستند و اکنون تعداد کمی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان در آن شرکت کرده‌اند. اما اینستاگرام قبلا اعلام کرده بود که چنین ویژگی‌هایی می‌توانند به‌طور قابل توجهی گسترش یابند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.