ویکی دانلودها واتساپ احتمالا محدودیت زمانی قابلیت «حذف برای همه» را به‌زودی افزایش خواهد داد - ویکی دانلودها

اخیرا واتساپ چند ویژگی جدید به پلتفرم خود اضافه کرده است تا اطمینان حاصل کند که اپلیکیشن پیام‌رسانش همچنان به‌عنوان برترین نمونه‌ی موجود باقی بماند. اکنون این شرکت درحال کار روی یک ویژگی جدید کاربردی برای کاربران است.

به گزارش گیزموچاینا، این پلتفرم در حال‌حاضر به‌ کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های ارسال شده به مخاطبان دیگر را حذف کنند، اما برای اینکار، یک محدودیت زمانی در حدود یک ساعت وجود دارد. این یعنی کاربران فقط تا یک ساعت پس از ارسال پیام، قادر به حذف آن خواهند بود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که اعلام می‌کند، واتساپ درحال آزمایش قابلیتی است که می‌تواند محدودیت یاد شده را کم‌تر کند.

فعلا مشخص نیست که ویژگی «حذف برای همه» در آینده چقدر افزایش خواهد یافت، اما گزارش منتشر شده از WABetaInfo نشان می‌دهد که این محدودیت از یک ساعت به بیش از دوماه افزایش خواهد یافت.

واتساپ

این احتمال وجود دارد که شرکت یادشده، محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها را به‌طور کامل حذف کرده باشد، اما بعید به‌نظر می‌رسد که این اتفاق رخ دهد. برای اطلاع از محدودیت زمانی، باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار گیرد.

مقاله‌ی مرتبط:

همچنین مشخص نیست که آیا محدودیت زمانی جدید برای حذف پیام‌ها، روی پیام‌هایی که قبلا ارسال شده‌اند نیز کار خواهد کرد یا فقط برای پیام‌های جدیدی که پس از عرضه‌ی این قابلیت ارسال خواهند شد در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر واتساپ واقعا قصد داشته باشد این قابلیت را روی پلتفرم خود اجرا کند، احتمالا ابتدا آن را برای آزمایش‌کنندگان نسخه‌های بتا ارائه خواهد کرد و سپس در یک نسخه‌ی عمومی و پایدار برای همه‌ی کاربران اندروید و آی‌اواس منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این قابلیت جدید چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.