ویکی دانلودها مایکروسافت در نسخه جدید اج، دنبال کردن یوتیوبرها را ممکن می‌کند - ویکی دانلودها

مایکروسافت در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی مرورگر اج (Microsoft Edge) تلاش کرده است هماهنگی بیشتری بین این مرورگر و یوتیوب ایجاد کند. به نوشته‌ی ورج، جدیدترین بیلدهای توسعه‌دهنده‌ی مایکروسافت اج شامل قابلیت جدید Followable Web هستند که به شما امکان می‌دهند به‌سادگی یوتیوبرهای محبوب خود را دنبال کنید.

کاربر Leopeva64 در ردیت نخستین بار متوجه این موضوع شد. او می‌گوید در بیلدهای جدید اج وقتی وارد صفحات یوتیوب می‌شوید، گزینه‌ی فالو به نوار آدرس اضافه می‌شود. فالو کردن صفحات یوتیوب، آن‌‌ها را به فیدی اضافه می‌کند که بخشی از قابلیت Collections در اج است.

در‌ حال حاضر قابلیت Followable Web اج به وضوح در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و از صفحات تمام یوتیوبرها پشتیبانی نمی‌کند. فیدی که در داخل Collections ایجاد می‌شود به شما امکان می‌دهد جدیدترین پست‌های یوتیوبرهایی را که فالو کرده‌اید مشاهده کنید.

اسکرین شات مایکروسافت اج / Edge و قابلیت Followable Web در نسخه آزمایشی

ادغام هرچه‌بیشتر مایکروسافت اج با یوتیوب احتمالاً به دیگر بخش‌های وب هم سرایت می‌کند. قابلیت Followable Web مایکروسافت اج شباهت‌هایی به یکی از قابلیت‌های آزمایشی گوگل کروم دارد که به کاربران امکان می‌دهد وبلاگ‌ها و تولیدکنندگان محتوا را فالو کنند و جدیدترین پست‌های آن‌ها را به محض انتشار ببینند.

مقاله‌ی مرتبط:

مایکروسافت فعلاً قابلیت جدید اج را به‌صورت محدود در قالب طرحی که آن را «انتشار کنترل‌شده»‌ی قابلیت‌های جدید می‌نامد، آزمایش می‌کند. ردموندی‌ها هنوز به‌‌ صورت رسمی به برنامه‌هایی که برای Followable Web در اج دارند اشاره نکرده‌اند، با‌ این‌ حال انتظار داریم در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در این زمینه بشنویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 19 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.