ویکی دانلودها لزوم توجه بیشتر به زیباسازی گلستان شهدای شهر اصفهان - ویکی دانلودها

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه مجموعه تخت فولاد و گلستان شهدای اصفهان مجموعه کامل زیارتگاهی هستند، اظهار داشت: از این رو ضروری است نسبت به زیباسازی بیشتر این دو مکان برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای ساخت و ساز سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان تصریح کرد: استفاده از هنرهای اصفهان در این پروژه قابل تقدیر است.

هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی برای آزادسازی سالن اجتماعات گلستان شهدا

امام جمعه اصفهان با اشاره به اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی برای آزادسازی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان گفت: شهرداری در این زمینه هزینه زیادی را داشته تا بتواند رضایت شهروندان را در این زمینه جلب کند.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود سالن گلستان شهدا با همکاری شهرداری، استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخته شود ولی به دلیل نبود بودجه لازم در اختیار استانداری و بنیاد شهید، تنها شهرداری اصفهان وارد عمل شد، ادامه داد: هنوز این پروژه جای کار دارد و باید مسئولان با همکاری یکدیگر این پروژه را تا بهره برداری نهایی مورد توجه قرار دهند.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گلستان شهدای اصفهان

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: برای تجهیز گلستان شهدای اصفهان به سیستم صوت، فرش و … باید حساب عمومی توسط بنیاد شهید راه‌اندازی شود تا عموم مردم بتوانند دراین پروژه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گلستان شهدای اصفهان امری ضروری است، ادامه داد: باید توجه داشت که سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان متعلق به شهدا است و باید همه اقدامات در شأن مقام این عزیزان باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.