ویکی دانلودها شکلک‌های بزرگ‌تر ایموجی و امکان ارسال بازخورد به پیام‌ها به جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام اضافه شد - ویکی دانلودها

اگرچه سیستم پیام‌رسانی در اندروید هنوز به‌نوعی آشفته به‌نظر می‌رسد، اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث می‌توانند راهکارهایی برای حل مشکلات پیام‌رسانی پیش‌فرض سیستم‌عامل موبایل گوگل ارائه دهند. امروز یکی از سرویس‌های پیام‌رسان برتر، یعنی تلگرام، جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن خود را منتشر کرد که قابلیت‌های جذابی به آن اضافه شده است.

قابلیت ارسال بازخورد پیام در تلگرام

به‌گزارش ۹to5Goole، در به‌روزرسانی اخیر تلگرام، این امکان فراهم شده است که کاربران برای پیام‌ها واکنش ارسال کنند. این ویژگی از مدت‌ها قبل به‌طور گسترده در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ازجمله اسلک و دیسکورد و آی‌مسیجز استفاده شده است. در‌حال‌حاضر، این ویژگی جدید در تلگرام با ۶ ایموجی کار می‌کند. ازجمله‌ی این شکلک‌ها می‌توان به انگشت رو به بالا، انگشت رو به پایین، قلب، آتش، مهمانی و چشم‌های ستاره‌ای اشاره کرد.

شما می‌توانید در سیستم‌عامل آی‌اواس این فهرست را سفارشی‌سازی کنید و البته سیستم بازخورد پیام در سیستم‌عامل موبایلی اپل گزینه‌های دیگری هم در‌‌اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما در اندروید فعلا این ویژگی دردسترس نیست. همچنین، ژست «واکنش پیش‌فرض» وجود دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان برای افزودن واکنش، روی پیام مدنظر دو بار ضربه زد. علاوه‌بر‌این، کاربران می‌توانند این حرکت را سفارشی‌سازی کنند.

ایموجی بزرگ‌تر تلگرام

مقاله‌های مرتبط:

تلگرام به‌منظور افزایش جذابیت در گفت‌وگوها، تأکید زیادی روی ایموجی‌های متحرک خود می‌کند؛ قابلیتی که از مدت‌ها قبل در این پیام‌رسان دردسترس قرار گرفته است. اکنون در به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن، جلوه‌های ایموجی متحرک جدید روی صفحه‌نمایش با ابعادی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر نمایش داده می‌شوند. البته باید اشاره کنیم که این ایموجی‌های جدید فقط در چت‌های یک‌به‌یک در‌دسترس هستند.

نسخه‌ی جدید تلگرام از پیام‌های «هشدار اسپویلر فیلم» نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت بخش‌های انتخابی متن را تا زمانی که کاربر روی آن ضربه نزند، به‌شکل محو نمایش داده خواهد شد. علاوه‌براین، تلگرام در حال اضافه‌کردن قابلیت ترجمه‌ی درون‌برنامه‌ای برای پیام‌ها است.

این ویژگی روی همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند؛ اما در گوشی‌های آیفون، فقط دستگاه‌های مجهز به آی‌اواس ۱۵ و جدیدتر فعال خواهد بود. در‌نهایت، کاربران می‌توانند برای حساب‌های خود کدهای QR اختصاصی ایجاد کنند. تلگرام ۸٫۴ هم‌اکنون در فروشگاه پلی‌استور گوگل منتشر شده و برای همه‌ی کاربران اندروید دردسترس قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.