ویکی دانلودها رقیب آمازون برای کلاب هاوس، احتمالا به شما اجازه می‌دهد دی‌جی برنامه رادیویی خود باشید - ویکی دانلودها

گفته شده آمازون درحال کار روی یک اپلیکیشن شبیه به کلاب هاوس است که احتمالا به همه‌ی کاربران اجازه می‌دهد دی‌جی برنامه‌ی رادیویی خود باشند. فعلا نام این پلتفرم Project Mic است و ظاهرا ابتدا فقط برای کاربران ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هنوز برنامه‌ی زمان‌بندی انتشار این پلتفرم برای سایر نقاط جهان در دسترس نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

به ‌گزارش انگجت، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در Project Mic آهنگ‌هایی را از کتابخانه‌ی عظیم «آمازون موزیک» پخش کنند. به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر امکان پخش موسیقی، قابلیت‌های دیگری مثل برنامه‌سازی در حوزه‌ی پاپ، ورزشی و کمدی نیز در این شبکه‌ی اجتماعی ارائه خواهد شد. گفته شده، آمازون برای میزبانی برنامه‌ها، به‌دنبال جذب افراد مشهود و تأثیرگذار است. کاربران می‌توانند در این پلتفرم، برنامه‌ها را بر اساس نام، موضوع یا نوع موسیقی جستجو کنند. همچنین احتمال دارد آمازون برنامه‌های زنده، موضوعات پرطرفدار و تولیدکنندگان این برنامه‌ها در اپلیکیشن مورد اشاره برجسته کند تا بیشتر در معرض دید قرار گیرند.

تولیدکنندگان محتوا علاوه‌بر موارد اشاره شده می‌توانند برنامه‌هایی را در آمازون موزیک، توئیچ، Audible و دستگاه‌های مجهز به دستیار صوتی آلکسا، اجرا کنند. بر اساس گزارش‌ها، شنوندگان قادر خواهند بود با بهره گرفتن از دستیار هوشمند آلکسا، با برنامه‌های تحت پلتفرم Project Mic ارتباط برقرار کنند.

در گزارش مربوط به این خبر، اشاره نشده است که ایا شنوندگان برای شنیدن برنامه‌های Project Mic باید اشتراک آمازون موزیک را خریداری کنند یا خیر، اما با توجه‌به گستردگی شبکه‌های اجتماعی که برنامه‌های آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، بعید به‌نظر می‌رسد که شنوندگان نیاز به پرداخت حق اشتراک داشته باشند.

این اولین‌بار نیست که خبری در مورد فعالیت آمازون روی یک شبکه‌ی اجتماعی صوتی می‌شنویم. Axois نیز در تابستان امسال گزارشی مبنی بر اینکه آمازون درحال کار روی یک شبکه‌ی اجتماعی صوتی است منتشر کرد، اما در گزارش جدید، جزئیات بیشتری در مورد Project Mic در دسترس قرار گرفته است.

پس از محبوبیت درخورتوجهی که کلاب هاوس در سال گذشته به‌دست آورد، توئیتر، فیسبوک، اسپاتیفای و دیسکورد، همگی به فضای صوتی زنده پیوستند. این اپلیکیشن‌ها سعی دارند به‌جای قابلیت پخش آنلاین آهنگ، روی مکالمات زنده تمرکز کنند.

اسپاتیفای یک برنامه‌ی صبح‌گاهی به‌نام The Get Up دارد که چت و موسیقی شخصی‌سازی شده را با هم ترکیب می‌کند؛ برنامه‌ای که به‌نظر می‌رسد محتمل‌ترین رقیب برای ارائه‌ی ویژگی‌های مشابه با Project Mic آمازون است. از طرف دیگر، کلاب هاوس اخیرا یک گزینه‌ی صوتی با کیفیت بالا برای بخش بهتر کنسرت، در دسترس نوازندگان موسیقی قرار داده است.

حال باید دید که آیا رقیب آمازون برای کلاب هاوس می‌تواند بین کاربران محبوب باشد یا خیر. لطفا دیدگاه خود را در این مورد با ویکی دانلودها و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.