ویکی دانلودها دانلود تلگرام در پلی استور از مرز یک میلیارد گذشت - ویکی دانلودها

به‌گزارش Phonearena، پیام‌رسان محبوب تلگرام سرانجام توانست از مرز یک میلیارد دلار دانلود در پلی استور گوگل بگذرد. یکی از دلایل احتمالی این افزایش تعداد دانلود از دسترس خارج شدن فیسبوک و دیگر اپلیکیشن‌های آن نظیر واتساپ و فیسبوک مسنجر و اینستاگرام در دو هفته گذشته است.

موضوع فقط این نیست؛ چرا‌که کاربران تلگرام را به‌دلایل دیگری به پیام‌رسان‌های دیگر ترجیح می‌دهند. کاربران تلگرام از کنترل بیشتری در چت‌های گروهی بهره می‌برند و امکان استفاده از قابلیت‌های بسیاری در آن فراهم است که در پیام‌رسان‌های رقیب نیست. برای مثال، قابلیت استفاده هم‌زمان از یک اکانت تلگرام در چندین دستگاه کاربران زیادی را به‌سمت دانلود این پیام‌رسان کشانده است. این در حالی است که پشتیبانی چنددستگاهه واتساپ هنوز در مرحله بتا است و در‌حال‌‌حاضر هر اکانت واتساپ تنها می‌تواند به یک گوشی هوشمند متصل شود. به‌روزرسانی‌های منظم که علاوه‌بر بهبودی با قابلیت‌های جدید و جذابی همراه هستند، سال‌ها است تلگرام را به گزینه جذاب‌تری از پیام‌رسان‌های دیگر تبدیل کرده است.

دانلود تلگرام در گوگل پلی

مقاله‌ مرتبط:

پاول دوروف، مدیر‌عامل تلگرام، به‌تازگی اعلام کرده است که این پیام‌رسان اوایل امسال بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه داشته است. به‌گفته او، به‌دلیل مشکلات امنیتی اخیر واتساپ و از دسترس خارج شدن فیسبوک، بیش از ۷۰ میلیون کاربر جدید به تلگرام پیوسته‌اند. البته این نکته را نیر باید مدنظر گرفت که یک میلیارد دانلود ضرورتا بدین‌معنی نیست که در‌حال‌حاضر همین تعداد کاربر در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند. این رقم افرادی را شامل نمی‌شود که از خود وب‌سایت APK تلگرام را نصب کرده‌اند.

به‌دنبال مشکلات امنیتی نسخه بیزنس واتساپ که دسترسی فیسبوک را به برخی اطلاعات کاربران ممکن می‌کرد، افراد زیادی تصمیم گرفتند از واتساپ به‌سمت تلگرام و سیگنال کوچ کنند. درحالی‌که سرورهای سیگنال در پی سرازیر‌شدن ترافیک عظیم کاربران جدید از دسترس خارج شدند، تلگرام میلیون‌ها کاربر جدید به‌دست آورد.

ماه پیش، به‌روزرسانی بزرگ تلگرام قابلیت جدیدی به این پیام‌رسان اضافه کرد که به‌موجب آن تعداد نامحدودی از افراد می‌توانند در تماس‌های ویدئویی یا استریم زنده شرکت کنند؛ قابلیتی که ویکی دانلودها هنگام استریم رویدادهای زنده از آن استفاده کرده و بازخورد خوبی گرفته است. مدت کوتاهی بعد از این به‌روزرسانی، تم چت نیز به تلگرام اضافه شد که اجازه می‌دهد کاربر فضای ظاهری چت را هم‌زمان برای خود و طرف مقابل تغییر دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.