ویکی دانلودها توییتر یک ابزار تحت وب برای حذف دنبال‌کنندگان از پروفایل ارائه داد - ویکی دانلودها

اگر پروفایل توییتر شما عمومی باشید، این یعنی تقریبا هرکسی می‌تواند فقط با اطلاع از آدرس نمایه، شما را دنبال کند و بدین ترتیب توییت‌های شما را خواهد دید. گاهی اوقات امکان دارد برخی از دنبال‌کنندگان، ترول‌هایی باشند که هدف آن‌ها آزار و اذیت شما یا بهره بردن از بات‌های اسپم است؛ بات‌هایی که به‌نوعی سیستم تشخیص توییتر را دور می‌زنند.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش اوبرگیزمو، پیش از این برای راحت شدن از دست افراد مزاحم باید پروفایل توییتر خود را روی حالت خصوصی می‌گذاشتید یا با مسدود کردن افراد مورد نظر، آن را از لیست دنبال‌کنندگان خود حذف می‌کردید. البته مسدود کردن افراد گاهی عواقب منفی دارد؛‌ زیرا ممکن است شخص مورد نظر با ساخت حساب کاربری جدید دوباره به پروفایل توییتر شما حمله کند. اما این شبکه‌ی اجتماعی برای حل مشکل یادشده یک راهکار جدید ارائه داده است.

توییتر در حساب رسمی پشتیبانی خود در این رابطه گفت:

کار را برای کاربران آسان کرده‌ایم؛ به‌طوری که افراد می‌توانند ناظر دنبال‌کنندگان خود باشند. توییتر در نسخه‌ی تحت وب‌ خود در حال آزمایش یک ابزار جدید است تا بدون نیاز به مسدودسازی افراد، بتوانید آن‌ها را از لیست دنبال‌کنندگانتان حذف کنید.

بدین منظور باید به پروفایل خود مراجعه و روی Followers کلیک کنید. حال روی آیکن سه‌نقطه کلیک و Remove this follower را انتخاب کنید.

توییتر اعلام کرده که در حال راه‌اندازی یک ابزار تحت وب است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مسدود کردن افراد مزاحم، آن‌ها را از لیست دنبال‌کنندگان خود حذف کنند. این شبکه‌ی اجتماعی، مراحل آزمایش قابلیت جدید خود را از ماه گذشته آغاز کرده است؛ اما به نظر می‌رسد اکنون این ویژگی را در دسترس همه‌ی کاربران قرار داده است.

این تغییر جدید جنبه‌های منفی هم دارد؛ به‌عنوان مثال اگر کاربری که او را از لیست دنبال‌کنندگان خود حذف کرده‌اید، نام کاربری‌تان را جستجو کند، می‌تواند به‌راحتی شما را دنبال کند؛ مگر اینکه حساب خود را خصوصی کرده باشید. توییتر اعلام کرده است که حذف شدن افراد از لیست دنبال‌کنندگان را به آن‌ها اطلاع نخواهد داد؛ اما به اعتقاد توییتر، اگر کسی تصمیم گرفته باشد شما را دنبال کند یا آزار بدهد، احتمالا خیلی زود از حذف شدن از پروفایل شما مطلع خواهند شد.

نظر شما در مورد قابلیت جدید توییتر چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.