ویکی دانلودها باگی در Material You، باعث توقف برخی بازی‌ها در اندروید 12 می‌شود - ویکی دانلودها

طبق گزارش‌ها تغییر والپیپر در Material You باعث می‌شود تا برخی از گیمر‌ها در حین بازی با مشکل مواجه شده و بازی خود‌به‌خود متوقف شود.

گوگل وجود اشکالی در تم Material You اندروید ۱۲ را تأیید کرده است که باعث توقف برخی از بازی‌ها در حین انجام بازی می‌شود. زبان طراحی گوگل در اندروید ۱۲ یا همان Material You، به‌طور واضح یکی از بهترین قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که برای این سیستم عامل معرفی شده است؛ اما حالا به نظر می‌رسد که تغییر والپیپر و تغییر در پیکربندی اندروید، باعث متوقف شدن بازی‌ها در این نسخه از اندروید شود و گوگل نیز هنوز راه حلی برای آن ارائه نکرده است.

به گزارش androidcentral و طبق بررسی‌های XDA-Developers از نتایج نرم‌افزار ردیابی مشکلات در گوگل (Google Issue Tracker)، تغییر والپیپر در دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ با تغییر در پیکربندی، باعث ری‌استارت شدن Material You می‌شود. این قابلیت ری‌استارت شدن برای اطمینان از تطبیق درست برنامه‌ها با تم والپیپر Material You طراحی شده است.

android-12

معمولا افراد والپیپر‌ گوشی را در حین انجام بازی تغییر نمی‌دهند، اما اگر در تنظیمات گوشی تعویض خودکار والپیپر انتخاب شده باشد و والپیپر به صورت خودکار هم‌زمان با بازی تغییر کند، تغییری در پیکربندی تم نیز صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه پیکربندی موجود به‌طور پیش‌فرض برای همه برنامه‌ها یا بازی‌ها (فارغ از استفاده آن‌ها از تم Material You) اعمال می‌شود، این اتفاق در نهایت باعث متوقف شدن یا ری‌استارت شدن بازی خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

به گفته XDA، این باگ در حین بازی برخی از بهترین بازی‌های اندرویدی مانند Wild Rift، Pokémon Go، Genshin Impact، نسخه موبایل Call of Duty، نسخه موبایل PUBG و ماینکرفت رخ می‌دهد.

معمولا سازندگان بازی‌ها، گزینه‌ای برای کنترل برخی تغییرات مانند تغییر به حالت تاریک یا چرخش صفحه‌نمایش را در خود بازی ارائه می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که هنوز راهی برای کنترل تغییر والپیپر هم‌زمان با انجام بازی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد تا زمان ارائه راه حلی قطعی برای این مشکل، تنها دو راه پیش پای گیمرها باشد:

والپیپر گوشی را بعد از انجام بازی تغییر دهند یا به جای استفاده از برنامه‌ای که به صورت خودکار والپیپر گوشی را عوض می‌کند، فعلا از والپیپری استاتیک استفاده کنند.

شما تا به حال باگ ایجاد شده توسط تم Material You را هنگام انجام بازی تجربه کرده‌اید؟ از چه راه حلی برای از بین بردن این باگ استفاده کرده‌اید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.