ویکی دانلودها اپل احتمالا در حال کار روی نسخه‌ پلی استیشن ۵ سرویس اپل موزیک است - ویکی دانلودها

اپل معمولا به‌دلیل ارائه سرویس‌ها و خدمات انحصاری در اکوسیستم خود مشهور است؛ اما این شرکت در مواقع معدود، اپلیکیشن‌هایی نظیر اپل موزیک و اپل تی‌وی را در پلتفرم‌های اندروید و ویندوز و تلویزیون‌های هوشمند منتشر کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد غول دنیای فناوری در حال کار روی آوردن برنامه اپل موزیک به پلی استیشن ۵ است.

این شایعه از آنجا نشئت می‌گیرد که یکی از کاربران کنسول بازی نسل‌نهمی سونی ادعا می‌کند که برنامه اپل موزیک را در منو موسیقی کنسولش دیده و متعاقبا تصویری از آن را به‌اشتراک گذاشته است. با بررسی‌های انجام‌شده این موضوع تأیید شد؛ اما حداقل درحال‌حاضر، هیچ راهی برای بارگیری برنامه وجود ندارد؛ زیرا هنگام بارگیری پیامی با این مضمون که «برنامه دردسترس نیست» برای کاربر به‌نمایش درمی‌آید. دراین‌میان، کاربر دیگری معتقد است که این برنامه احتمالا برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد.

مقاله‌ مرتبط:

به‌طورکلی، اپل تاکنون اعلام نکرده است برنامه استریم موسیقی‌اش را برای کنسول‌های نسل‌‌های هشتم و نهم سونی منتشر خواهد کرد. بااین‌حال، دور از انتظار نخواهد بود که اپل این کار را انجام بدهد؛ چراکه برنامه اپل تی‌وی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن دردسترس است و حتی اپل چندی پیش در اقدامی کم‌سابقه، شش ماه اشتراک رایگان این سرویس را برای دارندگان پلی استیشن ۵ ارائه داد!

این واقعیت که آیکون اپل موزیک در منو موسیقی PS5 نشان داده می‌شود، می‌تواند‌ حاکی از آن باشد که هر دو شرکت روی ارائه سرویس مذکور کار کرده‌اند. علاوه‌براین، در اوایل سال جاری میلادی مشخص شد که کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی برنامه‌های جدید پادکست و اپل موزیک برای فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستند که می‌تواند برای ایکس‌باکس یا حتی ویندوز منتشر شود. گفتنی است که برنامه اپل تی‌وی برای کنسول‌های دو نسل اخیر ردموندی‌ها نیز دردسترس است.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.