ویکی دانلودها اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۵ خرداد) - ویکی دانلودها

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و تصمیم بگیرید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خود را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

مقاله‌های مرتبط

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌ها را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و هر زمان ‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با ویکی دانلودها همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


اپلیکیشن های


بازی King of Defense Premium

بازی King of Defense Premium

در بازی King of Defense Premium وظیفه‌ی محافظت از یک قلعه را به عهده خواهید داشت و باید از آن در برابر حملات پیاپی دشمنان دفاع کنید. البته در این کار تنها نیستید و می‌توانید با خدمت گرفتن قهرمانان و ساختن برج‌هایی با توانایی‌های مختلف از شهر دفاع کنید. امکان تجربه‌ی بازی به‌صورت آفلاین وجود دارد و نسخه‌ی پریمیوم بازی نسبت به نسخه‌ی استاندارد، امکانات بیشتری در ابتدای بازی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن ProCam X

اپلیکیشن ProCam X

اگر امکانات اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمند یا تبلتتان را نمی‌پسندید یا کافی نمی‌دانید، ProCam X می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد امکان تنظیم دستی فوکوس، ISO، سرعت شاتر و کنترل تعادل نور سفید است.

 دانلود برای iOS


بازی Mystery of Fortune 2

بازی Mystery of Fortune 2

بازی Mystery of Fortune 2 یکی از جذاب‌ترین عناوین اندروید در سبک نقش‌آفرینی است که گرافیکی شبیه بازی‌های قدیمی این سبک دارد. می‌توانید از میان انبوهی از قهرمانان موجود در بازی، تیمی تشکیل بدهید و به جنگ با دشمنان بروید؛ اما نباید از ویژگی‌ها و مهارت‌های هر یک از شخصیت‌های بازی غافل بمانید؛ زیرا می‌توانند به شما در کسب پیروزی کمک شایانی کنند.

 دانلود برای iOS


بازی Rescue the Enchanter

بازی Rescue the Enchanter

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی معمایی هستید، Rescue the Enchanter تجربه‌ی جذابی برایتان خواهد بود. گرافیک جذاب، معماهای چالش‌برانگیز و داستانی غنی از ویژگی‌های مثبت بازی Rescue the Enchanter هستند. برای پیشرفت در بازی باید سرنخ‌های موجود را دنبال و سپس با کنار یکدیگر قرار دادن آن‌ها، معماهای پیش روی خود را حل کنید.

 دانلود برای iOS


بازی Zombie Age 2 Premium

بازی Zombie Age 2 Premium

بازی Zombie Age 2 Premium یکی از جذاب‌ترین عناوین اندروید است که شما را به نبرد با ارتشی از زامبی‌ها می‌برد؛ البته در طول مبارزه با زامبی‌ها تنها نخواهید بود و می‌توانید از ابرقهرمانان کمک بگیرید. هر کدام از شخصیت‌‌های بازی دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی است که استفاده‌ی درست از آن‌ها می‌تواند شکست دادن دشمنان را ساده‌تر و سریع‌تر سازد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Audio Recorder

اپلیکیشن Audio Recorder

اگر به اپلیکیشن حرفه‌ای برای ضبط صدا نیاز دارید، Audio Recorder می‌تواند گزینه‌ای مناسب برایتان باشد. امکان ضبط صدا در فرمت‌های مختلف در نظر گرفته شده است و می‌توان مؤلفه‌هایی مانند سمپل ریت و بیت ریت را تغییر داد. این اپلیکیشن امکان ضبط صدا به‌صورت استریو یا مونو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free


اپلیکیشن Fit Coach

اپلیکیشن Fit Coach

اگر می‌خواهید به تناسب اندام دلخواه برسید اپلیکیشن Fit Coach می‌‌تواند به شما در این امر کمک شایانی کند. صدها برنامه‌ی ورزشی به همراه تصاویر و ویدئو در اپلیکیشن Fit Coach وجود دارد که طرز صحیح انجام حرکات ورزشی با وزنه و بدون وزنه را به شما آموزش می‌دهند. اپلیکیشن می‌تواند برای روزهای مختلف هفته، برنامه‌ای برای انجام حرکات به شما ارائه دهد؛ اما امکان تهیه‌ی لیست دلخواه از حرکات مدنظر کاربر نیز وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن نستعلیق | Nastaliq Writer

اپلیکیشن نستعلیق | Nastaliq Writer

با استفاده از اپلیکیشن نستعلیق می‌‌توانید به فونت‌ بسیار جذابی دسترسی یافته و از آن‌ در اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده کنید. امکان استفاده از فونت نستعلیق در تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، تیک‌تاک و imessage وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن CookBook – The Recipe Manager

اپلیکیشن CookBook

اپلیکیشن CookBook به شما اجازه می‌دهد دستور پخت غذاهای مختلف را در فهرست اختصاصی خود ذخیره کنید. تمامی مراحل پخت غذا از مواد مورد نیاز تا امکان افزودن راهنمای قدم به قدم پخت آن به همراه تصاویر در نظر گرفته شده است. شما حتی می‌توانید دستور پخت غذاهای مختلف را از وب‌سایت‌های آموزش آشپزی به اپلیکیشن CookBook وارد کرده و ذخیره کنید.

 دانلود برای اندروید


بازی Rescue the Enchanter

بازی Rescue the Enchanter

درصورتی‌که علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی معمایی هستید، بازی Rescue the Enchanter تجربه‌ی جذابی برایتان خواهد بود. گرافیک جذاب، معماهای چالش برانگیز و داستانی غنی از ویژگی‌های مثبت بازی Rescue the Enchanter هستند. برای پیشرفت در بازی باید سرنخ‌های موجود را دنبال کرده و سپس با کنار یکدیگر قرار دادن آن‌ها، معماهای پیش روی خود را حل کنید.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Remove Objects

اپلیکیشن Remove Objects

با اپلیکیشن Remove Objects می‌توانید سوژه‌های دلخواه از تصویر را بدون نیاز به صرف وقت بسیار، حذف کنید. درواقع تمامی کارها برای حذف سوژه‌ها از تصاویر توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود و کاربر نیاز به ویرایش تصویر ندارد. 

 دانلود برای اندروید


بازی Rogue Hearts

بازی Rogue Hearts

بازی Rogue Hearts مناسب برای کسانی است که از سبک نقش‌آفرینی نوبتی لذت می‌برند. شما در نبردها می‌توانید از شخصیت‌های مختلف بازی استفاده کرده و به نبرد با دشمنان بروید؛ اما انتخاب‌هایتان سرنوشت نبردها را مشخص می‌سازد. درواقع پیروزی در هر نبرد به تصمیم‌های شما بستگی دارد. بااین‌حال، مهارت‌های هر شخصیت می‌تواند به شما برای شکست دادن دشمنان کمک شایانی کند.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Charger Play

اپلیکیشن Charger Play

اپلیکیشن Charger Play می‌تواند در زمان شارژ گوشی هوشمند یا تبلت، انیمیشن‌های متنوعی را پخش کند. امکان شخصی‌سازی انیمیشن‌ها ازجمله تغییر رنگ و میزان روشنایی آن‌ها نیز به اپلیکیشن اضافه شده است. درصورتی‌که دستگاهتان به iOS 14 یا نسخه‌های بالاتر آپدیت شده باشد نیز امکان فعال‌سازی خودکار پخش انیمیشن در زمان شارژ وجود خواهد داشت.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Distressed FX

اپلیکیشن Distressed FX

اپلیکیشن Distressed FX ابزاری هوشمند برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر است؛ البته با این تفاوت که بیشتر کارها توسط هوش مصنوعی صورت می‌گیرد و کاربر می‌تواند با چند انتخاب ساده مانند فردی حرفه‌ای به ویرایش تصاویر بپردازد. امکان اعمال فیلترهای مختلف یا برش بخشی از تصویر ازجمله ویژگی‌های اپلیکیشن Distressed FX محسوب می‌شود.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن DigiCel FlipPad Animation

اپلیکیشن DigiCel FlipPad Animation

اپلیکیشن DigiCel FlipPad Animation ابزاری برای نقاشی دیجیتالی و متحرک‌سازی است. بسیاری از استودیوهای مطرح از چنین ابزاری استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به نقاشی دیجیتالی هستید تجربه‌ی کار با اپلیکیشن DigiCel FlipPad Animation می‌تواند برایتان دلچسب و مفید باشد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن OnePgr Meet for Video Calls

اپلیکیشن OnePgr Meet for Video Calls

اپلیکیشن OnePgr نرم‌افزاری است که هر فرد دورکار به آن نیاز دارد. از امکان ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری تا به اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌ها ازجمله ویژگی‌های اپلیکیشن OnePgr است. امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی، چت تصویری و همچنین تشکیل گروهی از کاربران برای ارسال پیام‌های متنی باعث شده تا اپلیکیشن OnePgr به یک ابزاری چندمنظوره و کاربردی تبدیل شود.

 دانلود برای اندروید


بازی Rent Business Tycoon

بازی Rent Business Tycoon

Rent Business Tycoon بازی جذاب و مفرحی است که شما را در نقش یک صاحب املاک قرار می‌دهد. شما در طول بازی باید با خرید املاک و اجارهٔ آن‌ها به ثروت خود اضافه کنید. در این مسیر، افراد حرفه‌ای نیز وجود دارند که استخدامشان می‌تواند به شما در سریع‌تر رسیدن به اهدافتان کمک کند. بازی از گرافیک و گیم‌پلی جذابی برخوردار است و می‌توان آن را در آیفون یا آیپد تجربه کرد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Reverse Image Search

اپلیکیشن Reverse Image Search

اپلیکیشن Reverse Image Search جست‌وجوی تصاویر مدنظرتان را ساده‌تر می‌سازد. شما می‌توانید تصویر موجود در حافظه را در موتورهای جست‌وجوگر مختلف مانند گوگل، بینگ، یاندکس و Tineye جست‌وجو کرده و سریع‌تر به نتایج دلخواهتان برسید. ازجمله اطلاعاتی که برایتان به نمایش قرار می‌‌گیرد تصاویر مشابه، سایت‌هایی که شامل تصویر مدنظر هستند و همچنین ابعاد مختلف تصویر جست‌وجوشده می‌شود. علاوه بر جست‌وجو از طریق اپلیکیشن، می‌توان از ویژگی‌های Reverse Image Search در مرورگرهای مختلف مانند کروم، سافاری و فایرفاکس استفاده کرد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن AirFonts: Fancy Fonts

اپلیکیشن AirFonts: Fancy Fonts

اگر فونت‌های موجود در آیفون یا آیپد برایتان جذاب نیستند یا به فونت‌های بیشتری نیاز دارید، اپلیکیشن AirFonts می‌تواند فونت‌هایی در سبک‌های متفاوت را به شما ارائه دهد. امکان استفاده از فونت‌های AirFonts در اپلیکیشن‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، واتساپ، تیک‌تاک، اینستاگرام، لاین، وی‌چت و موارد دیگر وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن TikTag -Hashtag Generator

اپلیکیشن TikTag

اپلیکیشن TikTag می‌تواند محبوب‌ترین هشتگ‌های تیک‌تاک را که در حال حاضر ترند شده‌اند، یافته و به پست شما اضافه کند. درواقع با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به افزایش بازدید پست‌های خود در تیک تاک و محبوب‌تر شدن محتوایتان کمک کنید.

 دانلود برای اندروید


بازی Seven Heroes

بازی Seven Heroes

بازی Seven Heroes تجربه‌ای زیبا از عنوانی در سبک نقش آفرینی است که البته برای مبارزات از کارت‌های جادویی استفاده می‌شود. برخلاف بازی‌هایی که برای پیروزی در مبارزات به کوبیدن کورکورانهٔ دکمه‌ها یا لمس صفحه‌نمایش تبلت یا گوشی هوشمندتان نیاز دارید، پیروزی در نبردها در بازی Seven Heroes با انتخاب‌های درست صورت می‌گیرد و انتخابی اشتباه می‌تواند نتایج بسیار بدی را رقم بزند. گرافیک جذاب، گیم‌پلی اعتیادآور و داستانی غنی از ویژگی‌های مثبت بازی Seven Heroes هستند.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Vector Logo Designer

اپلیکیشن Vector Logo Designer

اپلیکیشن Vector Logo Designer همان‌طور که از نام آن پیدا است برای طراحی لوگو استفاده می‌شود. در این اپلیکیشن به صدها الگوی از پیش طراحی‌شده برای طراحی لوگوی مدنظرتان دسترسی خواهید داشت. اپلیکیشن Vector Logo Designer به شما اجازه می‌دهد لوگوی طراحی‌شده را در فرمت‌های مختلف ذخیره کرده و در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک قرار دهید.

 دانلود برای اندروید


بازی Don Maton

بازی Don Maton

در بازی Don Maton باید یک‌تنه به جنگ با انبوهی از زامبی‌ها رفته و راهی برای نجات خود بیابید. تنوع در مراحل و دشمنان بازی به‌خصوص غول‌های هر مرحله به جذابیت تجربهٔ بازی Don Maton افزوده‌اند. تنوع در سلاح و تجهیزات بازی باعث شده تا تجربهٔ آن به یکنواختی دچار نشده و کاربر لذت بیشتری از تجربهٔ طولانی مدت بازی Don Maton ببرد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Attendance

اپلیکیشن Attendance

Attendance اپلیکیشنی برای دانشجویان و دانش‌آموزان است تا برنامهٔ درسی و شرکت در کلاس‌ها را منظم‌تر سازند. کاربر می‌تواند برنامهٔ هفتگی خود به همراه توضیحات مانند زمان شروع و پایان کلاس‌ها یا برنامه‌های دیگر مانند زمان انجام تکالیف را در اپلیکیشن Attendance وارد کرده و اپلیکیشن نیز با توجه به تنظیمات وارد شده، اعلانات مختلفی برای یادآوری هریک از برنامه‌ها به کاربر ارائه دهد. امکان تهیهٔ فهرست وظایف نیز یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن Attendance است.

 دانلود برای اندروید


بازی BookLand – Mystery Adventure

بازی BookLand - Mystery Adventure

BookLand بازی در سبک پلتفرمر است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در طول بازی باید به شخصیت داستان در یافتن کتاب‌ها و حل پازل‌های بازی کمک کنید. معماهای بازی می‌توانند ذهن هر گیمری را به چالش بکشند؛ بنابراین اگر به‌دنبال بازی مفرح با پازل‌های متنوع هستید، بازی BookLand می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برایتان باشد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن +Art Filters

اپلیکیشن +Art Filters

اپلیکیشن +Art Fitlers را می‌توان ابزاری حرفه‌ای با ویژگی‌های متنوع برای افزودن فیلترهای مختلف به تصاویر دانست. امکانات گسترده‌ای به اپلیکیشن +Art Fitlers افزوده شده تا کاربر بتواند تصویر مدنظر خود را زیباتر سازد. ازجمله ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن، امکان استفاده از فیلترهای مختلف به شمار می‌رود. طبق گفتهٔ توسعه‌دهندگان، ۱۵ فیلتر متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که البته امکان ویرایش المان‌ها به‌صورت دستی نیز وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Expenses OK

اپلیکیشن Expenses OK

برنامه‌های مختلفی برای مدیریت یا بهتر است بگوییم نظارت بر دخل و خرج وجود دارد که برای مثال می‌توان به Expenses OK اشاره کرد. این اپلیکیشن ابزاری در اختیارتان قرار می‌دهد تا هرگونه تراکنش مالی را که در طول روز داشته‌اید با توضیحات در اپلیکیشن وارد کنید. با گذر زمان، Expenses OK نموداری از دخل و خرجتان ارائه می‌دهد تا بتوانید مخارج خود و دلایل آن‌ها را بررسی کنید و مدیریت هرچه بهتری روی پولتان داشته باشید.

 دانلود برای اندروید


اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به‌اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را در زومجی بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.