ویکی دانلودها امکان چت مستقیم بین اینستاگرام و مسنجر فیسبوک فراهم شد - ویکی دانلودها

فیسبوک پس از دو سال کار روی قابلیت چت بین برنامه‌ای، اعلام کرد کاربران اینستاگرام از حالا می‌توانند به‌طور مستقیم با کاربران مسنجر چت کنند. بنا به اعلام غول شبکه‌های اجتماعی، کاربران اینستاگرام می‌توانند در صورت تمایل این ویژگی را فعال کنند. قابلیت مورد بحث از مدتی قبل برای ۷۰ درصد از کاربران شبکه‌ی اجتماعی یادشده در دسترس قرار گرفته است.

مقاله‌های مرتبط:

به‌ گزارش گیزچاینا، پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و فیسبوک در سال ۲۰۱۲ این اپلیکیشن را خریداری کرد. این شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. مسنجر نیز یک پیام‌رسان اختصاصی است که فیسبوک آن را توسعه داده. تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی پیام‌رسان مورد بحث ۱٫۳ میلیارد نفر است. فیسبوک و اینستاگرام از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شوند.

قابلیت چت بین‌ برنامه‌ای، از چت‌های گروهی نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از تم‌های سفارشی، پس‌زمینه‌های بخش گفت‌وگو و شکلک‌های اختصاصی نیز استفاده کنند. این به‌روزرسانی امکان برگزاری نظرسنجی گروهی هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

فیسبوک توسعه‌ی اینستاگرام را برای کودکان متوقف می‌کند

فیسبوک به‌تازگی اعلام کرده که توسعه‌ی سرویس اینستاگرام کیدز را متوقف کرده است. این طرح از مدتی قبل با مخالفت شدید کاربران و قانون‌گذاران مواجه شده بود. این شرکت در بیانه‌ی خود اعلام کرد:

ما معتقد هستیم که ایجاد نسخه‌ی اینستاگرام کودک، رویکرد درستی است؛ اما تصمیم گرفته‌ایم فعلاً پروژه را متوقف و آن را در آینده مجدداً ارزیابی کنیم.

تمرکز اینستاگرام روی جوانان همچنان ادامه خواهد داشت و این اپلیکیشن قابلیت‌هایی برای نظارت والدین بر فرزندان ارائه خواهد کرد.

اینستاگرام یک بستر محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است که تحت مالکیت فیسبوک فعالیت می‌کند. این پلتفرم در ماه می امسال اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن خود را برای کودکان عرضه کند. پس از اعلام این خبر، دادستان‌های ۴۴ ایالت آمریکا از فیسبوک درخواست کردند طرح مذکور را کنار بگذارد؛ زیرا احتمال دارد رسانه‌های اجتماعی بر رشد سالم کودکان تأثیر منفی داشته باشند؛ ضمن اینکه شرکت مورد بحث در زمینه‌ی محافظت از کاربران در شبکه‌های اجتماعی خود، عملکرد ضعیفی داشته است.

دیدگاه شما کاربران ویکی دانلودها در مورد قابلت چت بین برنامه‌ای اینستاگرام و اپلیکیشن مسنجر فیسبوک چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.