ویکی دانلودها استفاده از Headspace در ویز برای مقابله با تأثیرات منفی رانندگی - ویکی دانلودها

در دنیای امروزی، رانندگی به فعالیتی پراسترس تبدیل شده است. ترافیک و تأثیرات آن بر سلامت روان ما یکی از سه دلیل اصلی استرس در جامعه محسوب می‌شود که می‌تواند عوارض بدتری مانند کمردرد یا افسردگی یا حتی فشارخون به‌همراه داشته باشد.

به‌گزارش phonearena، اپلیکیشن ویز با اضافه‌کردن قابلیتی برای استفاده از اپلیکیشن مدیتیشن Headspace هنگام رانندگی، به کاربران امکان می‌دهد فرمان‌های مسیریابی در این برنامه را با صدای Eve Lewis Prieto، گوینده Headspace، شخصی‌سازی کنند.

کاربران بعد از فعال‌کردن این قابلیت، هنگام رانندگی می‌توانند عکس ماشین درون نقشه را به تصویر بالنی تغییر دهند و از میان پنج حالت هوشیار، شاد، امیدوار، دل‌زنده و رها یکی را انتخاب کنند. علاوه‌براین، رانندگان می‌توانند هنگام رانندگی از بخش موسیقی و محتوای Headspace، آهنگ‌های اسپاتیفای خود را پخش کنند.

ویز از مهر ۱۴۰۰ و به‌مدت محدود Headspace را در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی دردسترس کاربران قرار داده است. برای فعال‌کردن این برنامه در ویز کافی است از قسمت My Waze، گزینه Drive with Headspace را انتخاب کنید.

شما کاربران ویکی دانلودها هنوز از ویز استفاده می‌کنید؟ قابلیت‌های ویز را درمقایسه‌با مسیریاب گوگل چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.