ویکی دانلودها ارسال ویدئو ازطریق SMS با ترکیب ویژگی‌های گوگل فوتوز و گوگل مسیجز احتمالا به زودی فعال خواهد شد - ویکی دانلودها

در گزارش اخیر وب‌سایت ۹to5Google از بررسی فایل APK مربوط به اپلیکیشن گوگل مسیجز (Google Messages) که اپلیکیشن پیش‌فرض SMS/RCS برای اندروید محسوب می‌شود، اعلام شده است این اپلیکیشن احتمالا به‌زودی قابلیتی جدیدی ارائه خواهد کرد تا در شرایطی که خدمات RCS در دسترس نیست، امکان ارسال ویدئو از طریق گوگل فوتوز در دسترس کاربران قرار گیرد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، نسخه‌ی آزمایشی گوگل مسیجز ۱۰/۴ قابلیت جدیدی به بخش تنظیمات اضافه کرده است که «اشتراک‌گذاری ویدئو با وضوح بیشتر در اس‌ام‌اس و ام‌ام‌اس» نام دارد. بدین ترتیب می‌توان گزینه‌ی مورد اشاره را از منوی تنظیمات فعال کرد.

براساس توضیحات منبع این خبر، احتمالا گیرندگان این نوع پیام‌ها، یک پیوند مخصوص گوگل فوتوز برای تماشای ویدئوی فرستنده دریافت خواهند کرد. احتمال دیگر این است که گیره‌ای که پیوند مخصوص گوگل فوتوز را در اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل دریافت می‌کند، احتمالا می‌تواند ویدئو مورد نظر را با کیفیت بالا و به‌طور مستقیم در پنجره‌ی گفت‌وگو، تماشا کند. کاربران آی‌اواس نیز برای بهره بردن از این ویژگی، احتمالا یک پیوند دریافت خواهند کرد که باید آن را در مرورگر دستگاه خود باز کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ در فضای ابری، مفهوم جدیدی نیست. سامسونگ از اشتراک‌گذاری پیوند پشتیبانی می‌کند که عکس‌ها و ویدئوها را در سرور این شرکت بارگذاری می‌کند و دریافت‌کنندگان می‌توانند بدین طریق، فایل مورد نظر را دریافت کنند. البته در این سرویس هر فایل فقط در مدت زمان محدودی روی مرورگر قابل دسترسی است. ارائه‌ی یک راهکار داخلی توسط گوگل یک ایده‌ی بسیار خوب است، زیرا با این روش، نیازی به فشرده‌سازی زیاد روی فایل‌های ویدئوی نخواهد بود و دریافت‌کنندگان می‌توانند محتوای یاد شده را با کیفیت بالا تماشا کنند.

مطمئنا این قابلیت باعث خواهد شد مشکل ارسال فایل‌های ویدئویی با کیفیت از اندروید به آی‌اواس نیز رفع شود.

نظر شما کاربران ویکی دانلودها در مورد این ویژگی جدید چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.