ویکی دانلودها احتمال انتشار سرویس اپل موزیک برای پلی استیشن ۵ قوت گرفت - ویکی دانلودها

گزارش‌های اخیر از آن حکایت دارند که اپل قصد دارد سرویس استریم موسیقی خود را برای کنسول بازی نسل نهمی سونی منتشر کند. این شایعه از آنجا نشأت می‌گیرد که یکی از کاربران پلی استیشن ۵ متوجه شد آیکون سرویس اپل موزیک در منوی موسیقی این کنسول نمایش داده می‌شود. حالا کوپرتینویی‌ها به این شایعه دامن زده‌اند و به‌نوعی می‌توان انتشار سرویس مذکور را در کنسول‌های بازی قطعی دانست.

روز گذشته، اپل صفحه وب مورد استفاده برای تبلیغ پیشنهاد ویژه اپل موزیک را برای کاربران ایرپاد و هدفون‌های بیتس به‌روز کرد. در انتهای صفحه، قسمتی وجود دارد که کاربران می‌توانند به محتوای اپل موزیک گوش بدهند و نکته جالب این است که علاوه بر دستگاه‌های اپل، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش‌کننده، کنسول‌های بازی نیز جزو دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از سرویس اپل موزیک ذکر شده است. البته تا بدین لحظه اپل نسخه‌ای از این سرویس را برای هیچ‌یک از کنسول‌های بازی منتشر نکرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

اما به احتمال قریب‌ به‌ یقین، برنامه اپل موزیک به‌زودی برای پلی استیشن ۵ و شاید پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. البته دور از انتظار نخواهد بود که این برنامه برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت نیز منتشر شود. در اوایل سال جاری میلادی مشخص شد که کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی برنامه‌های جدید پادکست و اپل موزیک برای فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستند که می‌تواند برای ایکس‌باکس یا حتی ویندوز منتشر شود. برنامه اپل تی‌وی برای کنسول‌های دو نسل اخیر ردموندی‌ها نیز در دسترس است.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.