ویکی دانلودها امکان ضبط مکالمات به کلاب هاوس اضافه می‌شود - ویکی دانلودها

ضبط مکالمات صوتی در اپلیکیشن کلاب هاوس یکی از خواسته‌های کاربران این پلتفرم بود؛ این قابلیت به‌زودی با عنوان Replay در کلاب هاوس عرضه خواهد شد و با استفاده از آن پدید‌آورندگان یا مدیران روم‌ها می‌توانند با روشن یا خاموش کردن این قابلیت، مکالمات را ضبط، ذخیره یا دانلود کنند. ضبط کردن مکالمات تنها در روم‌های عمومی امکان‌پذیر است.

به گزارش The verge، علاوه بر امکان ضبط کامل مکالمات روم‌ها، کاربران اجازه خواهند داشت کلیپ‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای این روم‌ها را برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی دیگر ضبط و ذخیره کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

کلاب‌هاوس قابلیت دیگری نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است که بر اساس آن، کاربران می‌توانند با جستجو نام یا کلمه‌ای کلیدی، روم‌ها، افراد، کلاب‌ها و بیوهای مرتبط با کلمه جستجوشده را مشاهده کنند.

در کنار این موارد، قابلیت Spatial Audio نیز با این به‌روز‌رسانی در اختیار کاربران این پلتفرم در اندروید قرار خواهد گرفت.

ویژگی Spatial Audio ماه پیش (شهریور ۱۴۰۰) برای کاربران iOS را‌ه‌اندازی شده بود.

برای ایجاد کلیپ‌های کوتاه کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون قیچی روی صفحه کاربری کلاب هاوس، برشی ۳۰ ثانیه‌ای ایجاد کنند؛ این کلیپ قابل دانلود و اشتراک‌گذاری خواهد بود.

تصاویر گیف بالا درک بهتری از نحوه عملکرد این قابلیت‌ها ارائه می‌دهند؛ اما به‌طور کلی می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که جامعه هدف مدیران کلاب هاوس، کاربرانی است که بعد از تمام شدن مکالمات خواهان دسترسی به محتوای آن‌ها هستند.

تا پیش از ابن بهترین راه برای تبلیغ رومی در کلاب‌هاوس، توییت در مورد آن یا معرفی آن در شبکه‌های اجتماعی بود؛ اما حالا این کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانند به حضور بیشتر افراد و شنیدن مکالمات در این روم‌ها کمک کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

قابلیت جستجو به افراد کمک می‌کند بدون نیاز به الگوریتم‌های هدایت‌کننده این اپلیکیشن، روم‌های مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنند.

ضبط محتوا پیش‌تر در پلتفرم‌های رقیب مانند توییتر Spaces و اسپاتیفای Greenroon امکان‌پذیر بود و حالا با اضافه شدن این قابلیت به کلاب‌ هاوس، این اپلیکیشن توجه کاربران بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

شما قابلیت‌های جدید اپلیکیشن کلاب‌ هاوس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : معرفی نرم افزار تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.